ستاره سرخ

ستاره سرخ

رهسپار با ولایت تا شهادت

مصطفی
مصطفی

فقط حیدر(ع) امیرالمومنین است

موضوعات

عکس

عکس مذهبی

عکس ورزشی

عکس عاشقانه

فیلم

دانلود


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاره سرخ و آدرس stareiran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

خبرتحلیلی313

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

شهید جهاد مغنیه

شهید مدافع حرم محسن حججی

خبر تحلیلی313

تحویل سال نو ... خانواده های شهدا در کنار مزار شهدا

تحویل سال نو در شلمچه

بارش برف در دومین روز سال 1393 در حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع)

نگاه به نا محرم

love..............

شارژ رایگان همراه اول در ایام نوروز

افسران جنگ نرم

پست ترین انسان

حجاب و خوبی

عکس آقا

چفیه و چادر

امام رئوف

سینما و انقلاب

پسر حزب الهی

رسوایی

زنان مومن

نازنین

و الله مخرج ما کنتم تکتمون

رابطه سلفی ها و اسرائیل

ابو تراب

مجید و بی بی

لطیفه تلخ

شهید دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها

70 میلیون

دعا برای عاقبت به خیری

نوبت به نوبت

جمعه دگر......

نويسندگان

مصطفی

پیوند های روزانه

پایگاه خبر تحلیلی 313

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 292
بازدید کل : 10775
تعداد مطالب : 554
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1






در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه

پاسخ موسوی

پاسخ عملی موسوی به هدیه 50 میلیاردی عباس
 



سران آمریکا و رژیم صهیونیستی معقدند اگر این رویداد ثانویه در کشوری مثل ایران ایجاد شود مصداق مثل "یک تیر و دو نشان" خواهد بود، زیرا با این اقدام علاوه بر اینکه می توان جمهوری اسلامی را به عنوان دشمن اصلی واشنگتن و تل آویو و نیز حامی اصلی ملت مصر تحت فشار گذاشت که استراتژی مصر هم با مانع کمتری به سرانجام می رسد.
 
 


 

شبکه ایران- انقلاب مردم مسلمان مصر در ماه اخیر حسنی مبارک، دیکتاتور متحد غرب و صهیونیست ها، را از این کشور فراری داد اما آنچنان که تحلیلگران می گویند این تنها بخش نخست از انقلاب مردم مصر بوده است چرا که دولت موقت پس از مبارک همچنان مهره های منتخب او هستند.

ژنرال طنطاوی، رئیس ستاد مشترک ارتش مصر اخیرا اعلام کرد که قراردادهای رژیم مبارک از جمله قراداد سازش با رژیم صهیونیستی را به رسمیت می شناسد و از آن ها حمایت می کند. ارتش از سوی دیگر از مردم خواسته که به خانه های خود برگردند و تا انتخابات آتی منتظر بمانند؛ مواضعی که با استقبال و تشکر سران اسرائیل همراه شده است.

شورای عالی نیروهای مسلح مصر در آخرین بیانیه خود هم از انحلال مجالس الشعب و شورا و تعلیق قانون اساسی این کشور، خبر داد.

با این حال مردم معترض مصر بر ضرورت لغو قانون اساسی کنونی و تدوین قانون اساسی جدید که مطالبات مردم را در نظر بگیرد، تاکید کرده اند.

برخی ناظران ژنرال های ارتش مصر هم که هم اکنون اداره کشور را بر عهده دارند، به همسویی با خواسته های آمریکا و رژیم صهیونیستی متهم کرده اند.


موانع آمریکا در مصر

آنان معتقدند که ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در تلاشند تا با مصادره انقلاب مردم مصر حکومت آتی این کشور را هم همسو با مطالبات خود تاسیس و هدایت کنند اما حضور مصری ها در صحنه و نگاه ویژه افکار عمومی دنیا به انقلاب مصر مانعی بزرگی برای تحقق هدف این دو متحد رژیم مبارک محسوب می شود.

روشنگری مقامات و رسانه های کشورهای اسلامی بویژه ایران هم یکی از بزرگترین موانع آمریکا و صهیونیست ها در مصر توصیف شده است.

این واقعیت موجب شده سیاستمداران غربی و صهیونیستی به فکر ایجاد محوری ثانویه برای انحراف افکار عمومی و کاهش فشارهای آنان باشند.

از این رو، تهیه یک «رویداد ثانویه» که بتواند مساله مصر را به حاشیه ببرد تا رایزنی با ارتش مصر برای تامین خواسته‌های آمریکا و اسرائیل را محقق شود، به عنوان یک استراتژی مهم کاخ سفید انتخاب شده است.


پاسخ جریان فتنه به کمک های غرب

به گفته برخی منابع خبری، سران آمریکا و رژیم صهیونیستی معقدند اگر این رویداد ثانویه در کشوری مثل ایران ایجاد شود مصداق مثل "یک تیر و دو نشان" خواهد بود، زیرا با این اقدام علاوه بر اینکه می توان جمهوری اسلامی را به عنوان دشمن اصلی واشنگتن و تل آویو و نیز حامی اصلی ملت مصر تحت فشار گذاشت که استراتژی مصر هم با مانع کمتری به سرانجام می رسد.

در همین راستاست که گفته می شود تحرکات اخیر سران داخلی فتنه در ایران، دیکته شده -با واسطه یا بی واسطه- محافل غربی و صهیونیستی و زمینه سازی برای اهداف منطقه ای آنهاست. البته غربی ها پیش تر و در جریان فتنه 88 حمایت گسترده ای از جریان فتنه کرده اند.

از اردشیر امیر ارجمند، مشاور ارشد و خارج نشین میرحسین موسوی، به عنوان یکی از حلقه های واسط ارتباط جریان فتنه با سرویس‌های اطلاعاتی غرب نام برده شده؛ شخصی که در روزهای اخیر نقش یکی از هدایت کنندگان جریان فتنه را بر عهده داشته است.

اما تحرکات این روزهای سران داخلی فتنه در حالی است که اخیرا شبکه تلویزیونی الجزیره در جریان انتشار اسناد خیانت تشکیلات خودگردان فلسطین به مردم این کشور، سندی را هم فاش کرد که حاکی از اقدام این تشکیلات برای کمک  ۵۰۰۰۰۰۰۰ دلاری به میرحسین موسوی  است.

افشای اسناد همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین با صهیونیست ها حتی استعفای سلام فیاض نخست وزیر و صائب عریقات مذاکره‌کننده ارشد این تشکیلات را به دنبال داشته است.

شاید انتظارها از جریان فتنه برای کمک به اهداف آمریکا بویژه در شرایط حساس کنونی در نتیجه کمک ها و حمایت های آنان از این جریان ایجاد شده باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:,

|